nakup
nabytek.cz
infolinka  +420 230 234 556

O nás

Nakup-nabytek.cz = Nábytek pro toho, kdo si chce chytře vybrat

Jsme tu pro vás už od roku 2009…

Nakup-nabytek.cz je firma nabízející největší výběr kvalitního nábytku a bytových doplňků v kategorii e-shopů. Firma vznikla v roce 2009, coby společnost s rodinným charakterem. Postupně jsme se začali rozvíjet a rozšiřovat náš stávající sortiment.

 …až po současnost

  • V průběhu let se náš tým rozrostl o několik dalších kolegů. Společně tak pracujeme na tom, abychom udělali vše naše zákazníky a jejich spokojenost.
  • V našem sortimentu aktuálně naleznete přes 20 000 produktů, z čehož je více jak polovina ihned k dodání. Produkty na skladě dodáváme do 3 až 5 dnů, ostatní výrobky v rozmezí 3 až 8 týdnů.

Rozšíření sortimentu a nové skladové prostory

Mezi více než 20 000 produkty najdete širokou nabídku interiérového nábytku, bytových doplňků či nábytku na zahradu. Protože jsme se neustále rozšiřovali a potřebovali více místa a prostoru, rozhodli jsme se rozšířit skladové prostory.

Počet objednávek je rok od roku vyšší

Každý rok pro vás vyřizujeme tisícovky objednávek, proto děkujeme za vaši volbu nakupovat dobře a bydlet lépe.

Vše pro vaši spokojenost

Pro naše zákazníky děláme vše s maximální péčí. Chceme totiž, aby byli s nákupem naprosto spokojení.

  • Nevíte si rady s výběrem a potřebujete vidět jednotlivé kousky na vlastní oči? Neváhejte si od nás vyžádat vzorníky potahových materiálů pro sedací soupravy a ostatní nábytek. Rádi vám tyto vzorníky před nákupem zašleme.
  • Jsme zde pro vás s garancí nákupu a s mnoha příjemnými bonusy ve formě dárků.
  • Navíc u nás získáte garanci vrácení peněz do 30 dnů od nákupu.
  • Za dopravu u objednávek nad 10 000 korun u nás neplatíte ani korunu.
  • Pokud jste si z našeho sortimentu vybrali produkt podle svých představ, nemusíte si dělat hlavu s jeho okamžitým zaplacením. Rádi vám nabídneme odpovídající splátkový kalendář.

Za dobu existence našeho e-shopu jsme navíc získali řadu skvělých hodnocení, kterých si nesmírně vážíme.

 Certifikát ocenění nábytku

  • Nakup-nabytek.cz je držitelem ocenění Spolehlivá firma. Spolehlivá firma dává oceněním najevo, že stojí o své zákazníky, vyvíjí podnikatelskou činnost na území ČR, pravidelně aktualizuje svoje kontakty a prezentuje svoji činnost na Zivefirmy.cz.
  • Nakup-nabytek.cz je dále držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky. Toto prestižní ocenění jsme získali díky spokojenosti našich zákazníků a jejich recenzím. Recenze mohou psát pouze prověření zákazníci – tím je zaručena pravdivost. Hodnocení lze učinit pouze vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.

Jste vždy v obraze

Neustále vymýšlíme, jak vás neustále překvapovat a ještě barevněji zkrášlovat vaše bydlení tak, abyste pokaždé objevili další skvost za skvělou cenu.

  • Pravidelně a s nadšením se probíráme novinkami z řad dodavatelů a připravujeme pro vás mnoho inspirace na náš blog.
  • O všem jste navíc informováni jako první, a to prostřednictvím zasílání pravidelných newsletterů na váš e-mail.
  • Kromě toho s vámi rádi komunikujeme na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Budeme rádi za vaše postřehy a připomínky

Pokud máte nějaký návrh či připomínku, budeme rádi, pokud nám je sdělíte. Do budoucna se také budeme snažit tyto nedostatky odstranit nebo vylepšit. Uvítáme též další podněty ke zlepšování služeb nebo k rozšíření naší nabídky o zboží, které hledáte.

 

Pokud potřebujete poradit či pomoci vybrat, neváhejte a kontaktujte nás

Každý pracovní den nám můžete zavolat vždy od 8:30 do 17:00 hodin na číslo 230 234 556 nebo nás kdykoliv kontaktovat skrze e-mail info@nakup-nabytek.cz.

 

 

Dárky k nákupu, které udělají radost každému...

Rozhodli jste se u nás nakoupit? Vaše volba je správná! Aby nakupování bylo ještě větším potěšením, připravili jsme pro Vás dárky.

Nákup musí být realizován v hodnotě 1 000 Kč a více. Poté si můžete k vybraným produktům, označeným ikonkou "DÁREK ZDARMA" vybrat dárek zdarma k nákupu nad:

  • 1 000 Kč – silikonová stěrka = skvělý pomocník v každé kuchyni
  • 3 000 Kč – krájecí prkénko ve tvaru lilku = krájení ovoce nebo zeleniny bude bavit každého
  • 5 000 Kč – sada pantoflí = nohy v teple má rád každý
  • 7 000 Kč – sada vakuových vaků = nedostatek úložného prostoru vyřeší tito pomocníci
  • 10 000 Kč – sada nožů = neztratí se v žádné kuchyni

Pozor: Anebo si lze vybrat jeden a více Rondo losů (vše se odvíjí od výše nákupu), díky kterému se můžete zúčastnit výhry o hodnotné ceny. Rondo losy získáte k nákupu nad:

  • 1 000 Kč = 1x stříbrný los
  • 3 000 Kč = 2x stříbrný los
  • 5 000 Kč = 2x zlatý los
  • 7 000 Kč = 3x zlatý los
  • 10 000 Kč = 5x zlatý los

Dárky zdarma k nákupu nabízíme k většině produktům. Produkty, ke kterým je možné dárek zdarma získat, jsou vždy označeny ikonkou "dárek zdarma".

 

Dopravu zboží po celém území ČR zajišťujeme přepravní službou TopTrans nebo Českou poštou, a to dle charakteru a množství objednaného zboží.

V dopravě není započítán výnos zboží. Řidič pomáhá se složením zboží z automobilu před váš dům.

  • V případě zaslání zboží přepravní službou TopTrans či Českou poštou Vám bude zaslán e-mail a SMS s informací, že bylo zboží odesláno a kdy máte očekávat dovoz. V tomto případě Vás již dále bude kontaktovat přepravce.
  • V případě, že zboží vezeme dopravou obchodu, sdělíme Vám den a čas dovozu telefonicky, a to předem. Dohodnutý čas a datum doručení Vám bude následně potvrzen.

 

Cena dopravy

  Česká pošta TopTrans Večerní doručení
TopTrans
Sobotní doručení
TopTrans
Česká pošta  balík na poštu
Do 15 kg 99,- Kč 199,- Kč 570,- Kč 850,- Kč 99,- Kč
15 - 30 kg 199,- Kč 249,- Kč 690,- Kč 1 020,- Kč 199,- Kč
30 - 50 kg 249,- Kč 299,- Kč 820,- Kč 1 150,- Kč X
50 - 75 kg 399,- Kč 399,- Kč 950,- Kč 1 330,- Kč X
75 - 100 kg 399,- Kč 449,- Kč 1 080,- Kč 1 490,- Kč X
100 - 150 kg 599,- Kč 549,- Kč 1 330,- Kč 1 800,- Kč X
150 - 200 kg 599,- Kč 549,- Kč 1 530,- Kč 2 050,- Kč X
200 - 300 kg 599,- Kč 899,- Kč 1 870,- Kč 2 470,- Kč X
300 - 400 kg 599,- Kč 1 199,- Kč 2 190,- Kč 2 840,- Kč X

 

U OBJEDNÁVEK NAD 10 000,- KČ JE DOPRAVNÉ ZDARMA.

  Česká pošta TopTrans Česká pošta  balík na poštu
Do 15 kg ZDARMA ZDARMA ZDARMA
15 - 30 kg ZDARMA ZDARMA ZDARMA
30 - 50 kg ZDARMA ZDARMA X
50 - 75 kg ZDARMA ZDARMA X
75 - 100 kg ZDARMA ZDARMA X
100 - 150 kg ZDARMA ZDARMA X
150 - 200 kg ZDARMA ZDARMA X
200 - 300 kg ZDARMA ZDARMA X
300 - 400 kg ZDARMA ZDARMA X
      • Tip pro vás: U větších a těžších zásilek, které jsou náchylnější na poškození, doporučujeme přepravní službu TopTrans.

      Jak na výnos zboží?

      V dopravě není zajištěn výnos zboží. Řidič pomáhá se složením zboží z automobilu před Vaším domem. Výnos je možné si přikoupit.

      Nabízíme výnos prostřednictvím přepravní společnosti TopTrans (s asistencí nebo bez asistence do 300 kg). 


      Ceník výnosu zboží

      VÝNOS OD TOPTRANS CENA
      výnos s asistencí do 100 kg 399,- Kč
      výnos s asistencí do 200 kg 798,- Kč
      výnos s asistencí do 300 kg 1 197,- Kč
      výnos bez asistence do 300 kg  1 499,- Kč

      Co všechno zahrnuje výnos zboží?

          • Výnos zásilky s asistencí zahrnuje jednoho řidiče, který zboží doveze a vynese za aktivní asistence příjemce (1 ks s maximální hmotností 80 kg).
          • Výnos zásilky bez asistence zahrnuje dva řidiče, kteří zboží přivezou a vynesou do bytu nebo domu bez toho, aby se příjemce musel aktivně zapojit. Cena je za výnos do bytu do 3. NP (co je NP?). Je možnost vynést zboží i výše, zde je ovšem příplatek 190,- Kč za každé patro navíc (patro uveďte prosím do poznámky k objednávce - cena bude během zpracovávání objednávky upravena).

          Měli by jste vědět: Objednávkou výnosu může dojít v některých případech k prodloužení dodací lhůty.


          Doručení Českou poštou - BN (Balík nad rozměr)

          Zásilka posílána Českou poštou je umístěna na paletě jako Balík nad rozměr. Pokud vám přijde do e-mailu informace, že zásilka byla odeslána, zboží přijde pravděpodobně následující pracovní den, nejpozději však do dvou pracovních dnů. O přesném čase doručení bude dopravce informovat v den doručení.

          Dopravce Vám za aktivní asistence složí zásilku. Pokud to charakter zásilky umožňuje, bude umístěna za první uzamykatelné dveře. V případě objednání služby Výnos bude umístěna na vámi určené místo.


          Doručení Českou poštou - DR (Balík do ruky)

          Zásilka posílána Českou poštou má charakter Balíku do ruky. Pokud Vám přijde do e-mailu informace, že zásilka byla odeslána, zboží přijde pravděpodobně následující pracovní den.


          Jak na případné reklamace u ČP?

          Pokud si zákazník vybere doručení Českou poštou a po převzetí zásilky zjistí poškození, je nutné podat reklamaci do 2 pracovních dnů od doručení u České pošty. Pokud tak zákazník neučiní, nemusí být reklamace vyřešena vzhledem k tomu, že nemáme jako odesílatel možnost zásilku reklamovat přímo u České pošty (Jak reklamovat“).


          Doručení přepravní službou TopTrans

          Zásilka posílána přepravní službou TopTrans má charakter Kusové zásilky.

          Pokud Vám přijde do e-mailu informace, že zásilka byla odeslána, zboží očekávejte následující pracovní den. V den doručení budete informování dopravcem o přesném čase.

          Dopravce Vám za aktivní asistence složí zásilku. Pokud to charakter zásilky umožňuje, bude umístěna za první uzamykatelné dveře.

          V případě, že zásilka jeví známky poškození, postupujte podle instrukcí, které jsou na stránce „Jak reklamovat“.


          Dodací lhůty:

          Na našich stránkách můžete ve výpisu zboží spatřit tyto dodací lhůty: 

          • K DISPOZICI: zboží je k dispozici na centrálním skladě. Zboží z Vaší objednávky se musí převést z centálního skladu na náš expediční sklad, kde bude následně buď odesláno na vaší adresu, nebo si jej budete moci osobně vyzvednout.
          • NA OBJEDNÁVKU: zboží není skladem, je pouze na objednávku. Po obdržení objednávky bude zboží objednáno u výrobce, kde se Vaše zboží bude vyrábět. Jakmile bude vyrobeno, bude dodána na náš expediční sklad a následně bude buď odesláno na Vaší adresu, nebo si jej budete moci osobně vyzvednout.
          • NA DOTAZ: zboží je vyprodáno. V detailu produktu se můžete dozvědět konkrétní datum naskladnění. Pokud zde tento datum chybí, není jisté, kdy a zda vůbec se zboží naskladní.

           

          U platby si můžete vybrat hned z několika možností:

          DRUH PLATBY CENA
          Bankovní převod - platba předem na náš účet 0,- Kč
          Dobírkou - platba při předání zboží 50,- Kč
          Splátkový prodej - Essox 0,- Kč
          Online platba GoPay 0,- Kč

          Montáž:

          Naše firma poskytuje i službu montáže. Stačí zaslat poptávku na e-mail info@nakup-nabytek.cz, je však potřeba počítat s tím, že se díky montáži může prodloužit dodací lhůta.

          • Cena montáže se standardně pohybuje v rozmezí 20 - 30% celkové ceny objednávky. Dále je potřeba připočítat cenu dopravy montážníka, která se pohybuje 10,-Kč/km a je nutno počítat cestu i zpět
          • Přesnou cenu Vám rádi sdělíme na emailu info@nakup-nabytek.cz

          Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

          Essox - peníze jsou naše starost


          Nakup-nabytek.cz - splátkový prodej

          Financování spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského nebo podnikatelského úvěru od společnosti ESSOX s.r.o.
          Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je velmi rychlý a nekomplikovaný.

          Výhody úvěru:

          • Jednoduchost a rychlost uzavření úvěrové smlouvy přímo přes internet.
          • Velká variabilita úvěrových produktů, jejich popis najdete níže nebo přímo u zboží v online kalkulačce splátek ESSOX.
          • Ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem.
          • Možnost sjednání pojištění schopnosti splácet.

          Financovaná hodnota zboží nebo celého nákupu od 2 000,- Kč do 500 000,- Kč nebo dle omezení splátkového produktu.

          A. Postup při nákupu na splátky v 5 krocích

          • Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.
          • V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
          • V dalším kroku budete vyzváni k přesměrování na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.
          • Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne.  (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)
          • E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.

          Důležité upozornění – zboží objednané na splátky může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po provedení identifikace dopravcem na základě předložení průkazu totožnosti. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky ESSOX.

          V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.


          B.Kdo může o úvěr žádat:

          • fyzická osoba starší 18 let s trvalým zdrojem příjmů:
          • zaměstnanec – zaměstnán pouze na hlavní pracovní poměr, nesmí být ve výpovědní lhůtě
          • důchodce – invalidní nebo starobní
          • mateřská / rodičovská dovolená
          • fyzická osoba podnikatel (OSVČ) – musí podnikat minimálně 3 měsíce
          • Právnická osoba (s.r.o., a.s., v.o.s, …..) – musí podnikat minimálně 1 rok, žádost může sepsat pouze statutární zástupce dle způsobu jednání uvedeném v OR a smlouvu podepsat, dle způsobu jednání uvedeném v OR

          C. Potřebné doklady pro vyřízení úvěru

          U úvěrů do 60 000,- Kč stačí jen 2 doklady totožnosti!

          • platný Občanský průkaz
          • druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list, průkazku zdravotní pojišťovny

          U úvěru nad 60 000,- Kč potřebujete navíc:

          • Zaměstnanec: originál potvrzení o příjmu - ne starší než 1 měsíc od odeslání online žádosti o úvěr (potvrzení stáhnete na www.essox.cz v sekci ke stažení)
          • Důchodce: kopii výměru důchodu, poslední výpis z BÚ s vyčíslením důchodu nebo kopie poslední složenky (pokud je důchod vyplácen na poště)
          • Žena/muž na mateřské dovolené: kopie oznámení o přiznání dávky podpory / rodičovského příspěvku
          • OSVČ: kopie živnostenského listu, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
          • Právnické osoby: Kopie výpisu z OR (postačuje z www.justice.cz )kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání

          D. Pojištění schopnosti splácet

          Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme možnost výhodných balíčků pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr po dobu pojistné události hrazen nebo zcela doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás. Pojištění schopnosti splácet je možné sjednat pouze k úvěrovým smlouvám sepsaných na fyzické osoby.

          varianta EXTRA:

          • vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
          • pojištění pro případ ztráty zaměstnání pojištěného
          • pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného
          • pojištění pro případ plné invalidity pojištěného
          • pojištění pro případ smrti pojištěného

          varianta KLASIK:

          • vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
          • pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného
          • pojištění pro případ plné invalidity pojištěného
          • pojištění pro případ smrti pojištěného

          varianta SENIOR OPTION:

          • vstupní věk 63 – 72 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
          • pojištění pro případ smrti pojištěného

          E. Nabídka splátkových produktů

          Vzorové výpočty lze provádět pomocí kalkulačky splátek umístěné na našem webu vždy u daného zboží.

          F.  Další důležité informace

          Společnost Společnost N-N.CZ, s.r.o. je registrována jako Vázaný zástupce. Bude Českou národní bankou zapsána  do registru osob oprávněných v oblasti spotřebitelského úvěru k činnostem podle zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.

          Společnost N-N.CZ, s.r.o.  zastupuje poskytovatele – společnost ESSOX s.r.o., která je registrovaným poskytovatelem spotřebitelských úvěrů.

           

          Kontaktní údaje zprostředkovatele:

          N-N.CZ, s.r.o.
          Pelyňková 1216/3, Praha 10 - Strašnice
          +420 606 096 616
          info@nakup-nabytek.cz

           

          Kontaktní údaje poskytovatele:

          ESSOX s. r. o.
          Senovážné náměstí 231/7
          370 21 České Budějovice
          Tel: +420 389 010 422
          Email: zakaznickyservis@essox.cz

          Společnost N-N.CZ, s.r.o. informuje své klienty, že neposkytuje radu podle § 85 zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.

           

          Je zakázáno podmiňovat uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru uzavřením smlouvy o doplňkové službě jako je pojištění apod., pokud není umožněno uzavřít smlouvu o spotřebitelském úvěru bez uzavření smlouvy o doplňkové službě.

          Spotřebitel nehradí zprostředkovateli žádnou odměnu. 

           

          Řešení stížností

          Prioritou společnosti N-N.CZ, s.r.o.  je poskytovat našim klientům kvalitní produkty a služby na profesionální úrovni.

          Pokud však i přesto nastane situace, kdy nejste spokojeni s nabízenými úvěrovými produkty, službami či s chováním našich zaměstnanců, jsme připraveni se Vaším podnětem vážně zabývat. Vaši stížnost lze směřovat:

          Petr Kuneš, petr@nakup-nabytek.cz, Za Zastávkou 373, Areál PM, a.s., hala A19, 111 01 Praha 15 - Dolní Měcholupy

           

          Mimosoudní řešení sporů

          Pro mimosoudní řešení sporů můžete kontaktovat následující instituce:

          Finanční arbitr
          Jeho působnost je vymezena zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi. Je oprávněn rozhodovat mj. spory mezi věřitelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Více informací naleznete na internetových stránkáchwww.finarbitr.cz

          Kontaktní údaje:

          Finanční arbitr ČR
          Legerova 69/1581
          110 00 Praha 1
          Tel.: +420 257 042 070
          e-mail:arbitr@finarbitr.cz

           

          Česká obchodní inspekce (ČOI)
          Na ČOI jste oprávněni se obrátit v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

          Kontaktní údaje - Ústřední inspektorát:

          Česká obchodní inspekce
          Štěpánská 567/15
          120 00 Praha 2
          Tel: +420 296 366 360
          Fax: +420 296 366 236
          www: www.coi.cz 

           

          Orgány dohledu: 

          Česká obchodní inspekce (ČOI)

          ČOI vykonává působnost v záležitostech týkajících se dodržování povinností stanovených zejm. zákonem č.  634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele vč. povinností dle zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.

           

          Kontaktní údaje:

          Česká obchodní inspekce
          Štěpánská 567/15
          120 00 Praha 2
          Tel: +420 296 366 360
          Fax: +420 296 366 236 

          www.coi.cz

           


          1. Zboží dorazilo poškozené  

          Při přebírání zboží si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.


          ZÁSILKU, KTERÁ JEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÍ, NEPŘEBÍREJTE!!! 

          Pokud je zboží poškozeno i přesto, že obal byl neporušený, co nejdříve nás informujte na e-mailu info@nakup-nabytek.cz. Pokud zboží jeví poškození (poškození karton), je potřeba sepsat s řidičem zápis o poškození, nebo do předávacího protokolu napsat: "převzato s výhradou".

          Pokud se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku.

          Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem. Naši pracovníci se vám ozvou nejpozději do 2 pracovních dnů, kdy vám navrhnou způsob řešení.


          2. Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

          Co nejdříve nás kontaktujte na e-mail info@nakup-nabytek.cz.

          My nastalou situaci co nejrychleji prověříme a zjistíme, kde se stala chyba a samozřejmě vše napravíme nebo navrhneme možné způsoby řešení problému. 

          Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka. 

            

           

          Při reklamaci využijte reklamační formulář

          1. Vypište číslo faktury
          2. Vypište název produktu
          3. Vyberete typ reklamace "Reklamace"
          4. Popište závadu (poškození) v popisu k reklamaci
          5. Identifikujte poškozený díl podle návodu
          6. Přiložte fotografie s detaily poškození
          7. Vyplňte Vaše údaje
          8. Klikněte na založit reklamaci – doba odesílání reklamace se může lišit v závislosti na rychlosti Vašeho připojení k internetu a velikosti přiložených fotografií

          Reklamační formulář lze také stáhnout a zaslat na email info@nakup-nabytek.cz. Fotografie přiložte k emailu.

          Abyste nemuseli zasílat zboží na naši adresu, je možné zaslat fotografie poškození. Pokud budou doloženy dostatečné podklady pro to, abychom reklamaci mohli řádně posoudit, a reklamace následně bude uznána, veškeré náklady na dopravu hradíme my. Při uznané reklamaci vše zařídíme za Vás a postaráme se o všechny věci s tím spojené. Vy tak nemáte žádnou práci, pouze převezmete nové zboží. 

          Na dárky k nákupu se reklamace nevztahuje.


          Jak vrátit zboží ve 14/30 denní lhůtě?


          Vrácení zboží do 14 dnů v zákonné lhůtě

          Nevyhovuje vám výrobek zakoupený přes náš internetový ochod? Pak máte možnost, coby kupující spotřebitel, jej vrátit bez udání důvodu během 14 denní zákonné lhůty, dle Občanského zákazníku
          (§ 1829 a násl.).

          Umožňujeme vrátit zboží ve 14 denní lhůtě i kupujícímu, jež má v objednávce uvedeny firemní údaje a IČ. V takovém to případě nebude kupujícímu navráceno dopravné a automaticky bude strženo 30 % z ceny zboží.

          Postup vrácení zboží:

          1. V první řadě je potřeba vyplnit tento formulář, který zašlete na e-mail: info@nakup-nabytek.cz
          2. Zboží je potřeba pečlivě zabalit (nemusí obsahovat originální obal) – v případě, že dojde k poškození zboží při přepravě k nám, pak jsme oprávněni částku za zboží ponížit adekvátně k nákladům, které budou vynaloženy k tomu, aby bylo zboží vráceno do původního stavu
          3. Zboží zašlete k nám, na adresu:
            Nakup-nabytek.cz
            Za Zastávkou 373
            Areál PM a. s., hala A19
            111 01 Praha 15 - Dolní Měcholupy

          Zboží nezasílejte na dobírku. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, pak nebude převzato.

          V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě, pak dle Občanského zákoníku (§ 1820 ods. 1 písm. g). připadá platba za dopravu odesílateli.

          14 denní zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet následující kalendářní den ode dne převzetí zboží kupujícím spotřebitelem.
          Pro dodržení zákonné lhůty na vrácení zboží je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Zákonná lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, v případě, že v průběhu 14 dnů ode dne převzetí zboží je prodávajícímu zaslán formulář o odstoupení od kupní smlouvy. Následně je pak důležité do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávajícímu zaslán formulář s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy, zaslat zboží zpět prodávajícímu. Nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží pak prodávající navrátí peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli.
          Končí-li lhůta pro vrácení zboží o víkendu, popřípadě ve svátek, jako poslední den 14 denní zákonné lhůty pro vrácení zboží je brán nejbližší následující pracovní den, nestačí jej v tento den pouze odeslat.


          Vrácení zboží do 30 dnů

          Kupujícím spotřebitelům dále nabízíme možnost vrátit zboží i po uplynutí 14 denní zákonné lhůty, a to do 30 dnů od jeho převzetí

          Tato možnost se však nevztahuje na kupující spotřebitele, jejichž objednávka obsahuje firemní údaje a IČ.

          V této nadstandardní lhůtě musí k uplatnění práva odstoupení od smlouvy ve 30 denní lhůtě kupující dodržet níže uvedený postup.

          Podmínky pro vrácení zboží ve 30 denní lhůtě:

          1. Zboží musí být zabaleno v originálním obale
          2. Zboží nesmí jevit známky montáže a používání
          3. Zboží nesmí jevit známky poškození, ušpinění či obsahovat jinou závadu
          4. Zboží musí být zasláno včetně kompletního příslušenství a návodu (musí být vráceno včetně montážní sady, aj.)
          5. Z ceny zboží bude vždy automaticky strhnuto 10 %

          …v případě, že…

            1. Zboží neobsahuje originální obal = vyhrazujeme si právo naúčtovat si náklady ve výši 10 % - 20 % z ceny zboží
            2. Zboží jeví známky používání = ať už se jedná o poškrábání, opotřebení či jiné viditelné známky užívání produktu, vyhrazujeme si právo naúčtovat si náklady ve výši 10 % - 30 % z ceny zboží
            3. Zboží bylo montované a demontované = v takovém to případě nelze zboží vrátit. V případě, že kupující spotřebitel trvá na tom, že chce zakoupené zboží vrátit, pak si vyhrazujeme právo naúčtovat náklady ve výši až 70 % (jedná se vždy o individuální případ) z ceny zboží
            4. Zboží jeví známky poškození, ušpinění či obsahuje jinou závadu = ať už bylo zboží poškozeno při přepravě, špatnou manipulací, špatné skladování, aj., pak si vyhrazujeme právo naúčtovat náklady ve výši 20 – 80 % z ceny zboží
            5. Chybí kompletní příslušenství a montážní návod = pak si vyhrazujeme právo naúčtovat náklady ve výši 5 % - 20 % z ceny zboží

          Postup při vrácení zboží ve 30 denní lhůtě:

          1. V první řadě je potřeba vyplnit tento formulář, který zašlete na e-mail: info@nakup-nabytek.cz
          2. Zboží je potřeba pečlivě zabalit – v případě, že dojde k poškození zboží při přepravě k nám, pak jsme oprávněni částku za zboží ponížit adekvátně k nákladům, které budou vynaloženy k tomu, aby bylo zboží vráceno do původního stavu
          3. K výrobku přiložit kopii prodejního dokladu
          4. Zboží zašlete k nám, na adresu:
            Nakup-nabytek.cz
            Za Zastávkou 373
            Areál PM a. s., hala A19
            111 01 Praha 15 - Dolní Měcholupy

          Zboží nezasílejte na dobírku. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, pak nebude převzato.

          Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 kalendářních dní a začíná běžet následující kalendářní den ode dne převzetí zboží kupujícím spotřebitelem.
          Pro dodržení zákonné lhůty na vrácení zboží je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. 30 denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, v případě, že v průběhu 30 dnů ode dne převzetí zboží je prodávajícímu zaslán formulář o odstoupení od kupní smlouvy. Následně je pak důležité do 7 dnů ode dne, kdy byl prodávajícímu zaslán formulář s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy, zaslat zboží zpět prodávajícímu. Do 14 dnů od obdržení vráceného zboží pak prodávající navrátí peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli.
          Končí-li lhůta pro vrácení zboží o víkendu, popřípadě ve svátek, jako poslední den 30 denní lhůty pro vrácení zboží je brán nejbližší následující pracovní den, nestačí jej v tento den pouze odeslat.

          Možnost vrácení v 15. - 30. den od jeho převzetí se nemusí vztahovat na veškerý sortiment. Jedná se především o zboží, které je na objednávku nebo upraveno na přání zákazníka.

           

          Affiliate program

          Jsme eshop se širokou nabídkou bytového nábytku (20 000 druhů). Zaměřujeme se na kvalitní moderní nábytek, často levnější povahy - ale najdete u nás i kousky luxusnější. Produkty jsou ryze české výroby, ale i např. z Německa, Polska, Slovenska, Dánska či Lotyšska.


          Hlavní výhody pro snadnou affiliate spolupráci

          máme responzivní web → klasika, ale ne každý má, že?
          mnoho detailních parametrů, podle kterých lze rychle filtrovat
          doprava při nákupu nad 10 000 Kč je vždy ZDARMA.
          každý měsíc rozsáhlé výprodejové akce (dají se vyfiltrovat v našem feedu)
          Nabízíme Vám obsáhlý feed a bannery

          V přiloženém feedu naleznete velké množství kategorií, které mají unikátní parametry pro filtrování. Na jejich základě si můžete vytvářet specializované widgety.

          Jaký je náš sortiment?

              • více jak 900 Polic či regálů

              • více jak 900 Sedacích souprav
              • více jak 1 900 Komod, či vitrín
              • více jak 700 Nábytkových sestav (obývací - 300, dětské - 50, jídelní - 80, ložnicové - 70, zahradní - 60, kuchyňské - 200)
              • více jak 1 500 Židlí (jídelní, barové, kancelářské, dětské, atd.)
              • více jak 1 100 Skříní (otevírací, posuvné dveře, policové)
              • více jak 700 Postelí
              • více jak 500 Křesel a taburetů
              • více jak 2 000 Stolů a stolků (jídelní, tv, pc, noční, konferenční)

          Co se nejvíce prodává? 

          Zajímá vás, jaké dražší zboží nejvíce naši klienti poptávají?

                  • Kuchyňské linky (cena od 7 000)
                  • Sedací soupravy (cena od 10 000 Kč)
                  • Nábytkové sestavy (cena od 8 000 Kč)
                  • Skříně šatní (cena od 7 000 Kč)
                  • Postele (od 5 000 Kč)

          Jak na to:

          máme účet u CJ.com?
          více informací na e-mailu: magdalena.vojtova@vivnetworks.com

           

          RONDO -  S nákupem nic nekončí!

          Vážení zákazníci,

          přinášíme velkou novinu! Stali jsme se partnerem věrnostního programu Rondo.cz. Díky tomu můžete hrát o desítky hodnotných cen denně. Hodnota výher je kolem 1 miliónů korun měsíčně.

          Co je Rondo.cz?

          Rondo je zábavná hra. Hra, kam vložíte získané Rondony, které vám poskytneme za nákup zboží a můžete hrát o hodnotné ceny. Už za nákup jednoho produktu můžete vyhrát nový iPhone, televizi, notebook apod.

          Jak to funguje?

          Do zaplaceného balíku vám přidáme los s kódem na dobití do hry Rondo.cz. Pokud tedy zakoupíte produkt v hodnotě 750 Kč s DPH, pošleme vám voucher na dobití 500 Rondonů.

           

           

           

           

          Jak začít hrát?

                              1. Na losu setřete pole kde získáte unikátní kód
                              2. Jděte na www.rondo.cz/kod 
                              3. Zadejte kód a začněte vyhrávat 

           

          Jak a kdy výhru dostanu?

          Výhry posílá samotné Rondo a to velmi rychle, stačí se podívat na jejich Facebook, kde je plno referencí: https://www.facebook.com/rondo.hra/?fref=ts

           

          Další zajímavé odkazy:

          Kalendář výher

          Ostatní výherci

          Časté dotazy

           

          Zásady ochrany osobních údajů

           

          Informace ke zpracování osobních dat

          N-N.CZ, s.r.o. se sídlem Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 - Strašnice, IČ 24657808 dbá na ochranu osobních údajů, které nám předáváte. Je důležité, abyste věděli, že osobní údaje, které nám poskytujete zpracováváme zodpovědně, transparentně a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Máte nárok požádat o informace o evidovaných osobních údajích, jejich opravu, či výmaz, pokud jsou uděleny na základě Vámi uděleného souhlasu. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování.  V případě jakýchkoli dotazů a žádostí týkajících se zpracování Vašich osobních údajů se na nás můžete obrátit písemně na adrese sídla společnosti.

          Zpracování osobních dat

          Vyplněním Vašich osobních údajů se N-N.CZ, s.r.o., se sídlem Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 - Strašnice, IČ 24657808, stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu plnění smlouvy evidujeme Adresa, Číslo bankovního účtu, DIČ fyzické osoby, Dodací adresa, Email, Jméno, Příjmení, Telefon, časově neomezeně. Tyto údaje zpracováváme za účelem vyřízení a dodání objednávky. Tyto údaje dále předáváme subjektům BINARGON, s.r.o., Stormware, s.r.o., Česká pošta s.p. , ECOMAIL.CZ, s.r.o., TOPTRANS EU, a.s. , Heureka Shopping s.r.o.  .

          Vaše práva

          Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností dodavatele tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@nakup-nabytek.cz nebo na sídlo naší společnosti: N-N.CZ, s.r.o., Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 - Strašnice.

          Zabezpečení Vašich osobních dat

          N-N.CZ, s.r.o. dbá na bezpečnost osobních dat, které nám předáváte. Přijali jsme vhodná technická a organizační opatření, abychom Vaše data dostatečně chránili s ohledem na závažnost jejich zpracování. K Vašim osobním údajům, které jsme od Vás získali nemá přístup žádná neoprávněná osoba a nepředáváme jej bez Vašeho souhlasu dalším subjektům pro další zpracování, pokud to nevyžaduje zákon, nebo v případě ochrany našich právních zájmů.

          Právo na informace

          Vaším právem je požádat N-N.CZ, s.r.o. o informace, jaké osobní údaje a v jakém rozsahu a pro jaký účel o Vás zpracováváme. Tyto informace Vám poskytneme zdarma ve lhůtě nejpozději 30 dnů, v mimořádných situacích pak nejpozději ve lhůtě 90 dnů. O prodloužení lhůty v mimořádných případech Vás budeme včas informovat. Pokud budete požadovat sdělení informací, které o Vás evidujeme, budeme nejprve potřebovat ověřit, že jste skutečně osoba, které náleží tato informace. Ve Vaší žádosti tedy uveďte dostatečnou identifikaci Vaší osoby. V případě potřeby máme právo vyžádat si doplňující informace k Vaší identifikaci, než Vám poskytneme osobní údaje, které zpracováváme k Vaší osobě.

          Naším právem pak je odůvodněně zamítnout požadavky na informace, které jsou bezdůvodné, či se nepřiměřeně opakují, případně jejich získání vyžaduje nepřiměřené úsilí, nebo by byly obtížně získatelné (typicky ze záložních systémů, archiválií apod.).

          Právo na přenositelnost údajů

          Máte právo získat osobní údaje, které o vás evidujeme, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Na základě vaší žádosti mohou být tato data předána jinému správci.

          Aktualizace údajů, právo na opravu

          Jelikož se mohou osobní údaje v průběhu času měnit (například změna Příjmení), budeme rádi, pokud nás informujete, že u Vás nastala nějaká změna, tak abychom Vaše osobní údaje měli aktuální a nedocházelo k případným omylům.   Podání informace o změně údajů je nezbytně nutné pro to, abychom mohli řádně vykonávat svoji činnost Správce.

          S tím souvisí i Vaše právo na opravu osobních údajů, které o Vás evidujeme. Pokud zjistíte, že naše údaje již nejsou aktuální, máte právo požadovat jejich opravu. 

          Námitky

          Pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje nezpracováváme v souladu s platnou legislativou ČR a Unie, máte právo vznést námitku a my následně prověříme oprávněnost Vašeho požadavku. V okamžiku podání námitky, bude zpracování vašich osobních údajů omezeno dokud nebude ověřeno, zda je námitka oprávněná. Informujeme Vás, že Vaším právem je obrátit se také s námitkou proti zpracovávaným osobním údajům, které o Vás zpracováváme na příslušný dozorový úřad na Ochranu Osobních Údajů na adrese:

          Úřad pro ochranu osobních údajů
          Pplk. Sochora 27
          170 00 Praha 7

          Právo na omezení zpracování

          Máte právo na omezení zpracování vašich osobních údajů, v případě, že se domníváte, že takto evidované nejsou přesné, případně je zpracováváme protiprávně a dále pokud se domníváte, že tyto údaje již nepotřebujeme pro účely jejich zpracování.

          Právo na výmaz

          Pokud jste nám někdy udělili souhlas se zpracováním svých osobních údajů (například emailová adresa v rámci zasílaného newsletteru), máte právo jej kdykoli odvolat a my údaje, které zpracováváme výhradně na základě Vašeho souhlasu máme povinnost vymazat. Právo na výmaz se nevztahuje na zpracovávané údaje v rámci povinnosti plnění smlouvy, zákonných důvodů, či oprávněných zájmů. Pokud jsou některá Vaše data uchovávána v záložních systémech, které automatizovaně zajišťují odolnost všech našich systémů a plní funkci ochrany ztráty dat pro případy havárií, není v našich silách vymazat tyto data i ze záložních systémů a nezřídka to není ani technicky proveditelné. Nicméně tyto data nejsou dále nijak aktivně zpracovávána a nebudou sloužit k dalším účelům zpracování.

          Kam se můžete obrátit

          Se svými dotazy na ochranu osobních údajů se můžete také obracet na email info@nakup-nabytek.cz nebo na sídlo naší společnosti:

          N-N.CZ, s.r.o.
          Pelyňková 1216/3
          100 00 Praha 10 - Strašnice 

          Webové stránky - soubory protokolů

          Pokud přistoupíte na naše webové stránky a prohlížíte si je, zpracováváme následující protokolové soubory a ukládáme je na našich serverech. Mezi informace, které ukládáme patří:

                              • Vaše IP Adresa
                              • Otevíraná stránka našeho webu
                              • Kód odpovědi http
                              • Identifikace Vašeho prohlížeče

          Tyto informace zpracováváme po dobu maximálně jednoho roku a pouze pro účely naší právní ochrany.

          Soubory cookie

          Když navštívíte naše webové stránky, jste informováni, že využíváme technologie ke shromažďování a ukládání informací pomocí souborů cookie do Vašeho zařízení. Soubory cookie jsou malé textové soubory, které nikam neodesíláme, tyto soubory můžete z prohlížeče odstranit, nebo jejich využití zakázat úplně. Soubory cookie neshromažďují žádné Vaše osobní údaje, bez těchto souborů však nedokážeme zajistit plnohodnotnou funkčnost webových stránek.

          Analýza a statistiky

          Webové stránky monitorujeme a analyzujeme pomocí analytických služeb. Žádné z údajů, které pomocí této služby analyzujeme nejsou Vašimi osobními údaji. Pomocí této služby zjišťujeme návštěvnost a geografické údaje, informace o prohlížeči a operačního systému, ze kterého na naše webové stránky přistupujete. Všechny tyto informace, využíváme pro marketingové účely, pro účely dalšího zlepšování webových stránek a obsahu a také pro účely právní ochrany.

          Zasílání novinek na email

          V případě, že máte zájem od N-N.CZ, s.r.o. dostávat akční nabídky produktů prostřednictvím emailu, který nám sdělíte a udělíte souhlas s takovým využíváním Vaší emailové adresy, budeme tento email zpracovávat výhradně k těmto účelům. N-N.CZ, s.r.o. nepředává takto získanou emailovou adresu žádným dalším subjektům. V případě, že se kdykoli v budoucnu rozhodnete, že již od N-N.CZ, s.r.o.  nechcete dostávat emaily pro tento účel, můžete odvolat svůj souhlas se zpracováním uvedené emailové adresy zde, nebo písemně na adresu sídla společnosti.

          Zpracování osobních dat

          Vyplněním Vašich osobních údajů se N-N.CZ, s.r.o., se sídlem Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 - Strašnice, IČ 24657808, stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Adresa, DIČ fyzické osoby, Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem přihlášení k odběru novinek. Tyto údaje dále předáváme subjektům BINARGON, s.r.o..

          Vaše práva

          Můžete vznést námitku proti tomuto zpracování, stejně jako můžete požadovat opravu udaných osobních údajů, požádat o sdělení, jaké osobní údaje o vás evidujeme, případně požádat o výmaz osobních údajů, bude-li to možné. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na tomto rozhodování. V případě, že jste nám udělili souhlas se zpracováním některého z osobních údajů, informujeme Vás, že tento souhlas můžete v budoucnu kdykoli odvolat a je povinností dodavatele tento údaj následně vymazat a dále jej nezpracovávat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Vaším právem je podat stížnost dozorovému úřadu (Úřad na ochranu osobních údajů) proti tomuto zpracování. Se svými žádostmi se můžete obracet na email info@nakup-nabytek.cz nebo na sídlo naší společnosti: N-N.CZ, s.r.o., Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 - Strašnice.

          Zasílání dotazníku spokojenosti s nákupem

          „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.“

          Zpracování osobních údajů

          Podívejte se jak N-N.CZ, s.r.o. zpracovává následující osobní údaje/kategorie osobních údajů, včetně stanovených právních titulů, účelů a dob zpracování pro jednotlivé záznamy činností o zpracování.

          Objednávka z e-shopu: Nakup-nabytek.cz

          Poznámka k záznamu: V případě realizace objednávky prostřednictvím internetového obchodu: Nakup-nabytek.cz, dojde k evidenci osobních údajů.

          Přihlášení k odběru novinek

          Poznámka k záznamu: Souhlas se zpracováním osobních údajů v rámci odběru newsletteru našeho webu - Nakup-nabytek.cz

          Předávání osobních údajů do třetích zemí

          K předávání osobních údajů zpracovatelům nebo jiným příjemcům ve třetích zemích nebo v mezinárodních organizacích nedochází.

          Zásady ochrany osobních údajů jsou pravidelně revidovány a můžou se v případě potřeby aktualizovat. Poslední změna těchto zásad ochrany osobních údajů proběhla dne 23. května 2018.

           

           

          obchodní společnosti

          N-N.CZ, s.r.o.

          se sídlem Praha 10 – Strašnice, Pelyňková 1216/3, PSČ 100 00

          IČ: 24657808

          zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 163938

          pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.nakup-nabytek.cz/

          provozovna: Za Zastávkou 373, Areál PM a.s., hala A19, 111 01 Praha 15 - Dolní Měcholupy

           

           

          VYMEZENÍ POJMŮ

           

          Kupující = spotřebitel nebo podnikatel. 


          Kupující spotřebitel (či pouze spotřebitel) = osoba, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti (na rozdíl od prodávajícího), ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. 

          Kupující (který není spotřebitelem) = podnikatel. Za něj se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. 

           

          1.       Úvodní ustanovení

          1.1.       Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti N-N.CZ, s.r.o., se sídlem Praha 10 – Strašnice, Pelyňková 1216/3, PSČ 100 00, identifikační číslo: 24657808, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 163938, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://www.nakup-nabytek.cz/ (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

          1.2.       Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě či objednávce (dále jen také jako „kupní smlouva“). Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

          1.3.       Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

          1.4.       Prodávající je plátcem DPH.

          1.5.       Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

           

          2.       Uzavření kupní smlouvy

          2.1.       Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

          2.2.       Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Cena zboží je uvedena jako koncová, včetně daně z přidané hodnoty, avšak bez dalších poplatků. V rámci dokončení objednávky a před jejím odeslání prodávajícímu bude vždy kupujícímu zobrazena a uvedena cena i po přičtení těchto dalších poplatků (např. náklady za dodání a dopravu). Ceny zboží a další informace vztahující se ke zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

          2.3.       Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

          2.4.       Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

          2.4.1.     objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

          2.4.2.     způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

          2.4.3.     informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

          2.5.       Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

          2.6.       Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

          2.7.       Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Toto potvrzení je pouze informačním vyrozuměním kupujícího o doručení jeho objednávky a nelze jej považovat za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy.

          2.8.       Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

          2.8.1.    Prodávající si vyhrazuje právo při objednávce vyšší jak 30 000 Kč požadovat po kupujícím zálohu.

          2.9.       Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost 10 dnů.

          2.10.   Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem vyrozumění kupujícího, že jím objednané zboží je připraveno k odeslání kupujícímu, jež je prodávajícím zasláno elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

          2.11.   Doručená objednávka kupujícího se považuje za nepřijatou a odmítnou, jestliže:

                  -              prodávající vyrozumí kupujícího, že objednané zboží nelze dodat;

                  -              prodávající nepotvrdí kupujícímu přijetí objednávky ve lhůtě dle bodu 2.9.

                  -              objednané zboží je možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky tohoto zboží (např. je možnost dodat v jiné ceně, kvalitě či provedení), je prodávající oprávněn vyrozumět kupujícího o této skutečnosti a požádat ho o vyjádření, zda má zájem o dodání zboží za takto změněných podmínek.

          2.12.   Pokud kupující vyrozumí prodávajícího ve lhůtě 2 dnů od přijetí pozměněné nabídky dle bodu 2.11, že má o tuto nabídku zájem, považuje se takové vyrozumění za objednávku kupujícího a postupuje se shodně jako v případě nové objednávky. Marné uplynutí lhůty dle tohoto bodu se považuje za zrušení objednávky s kupujícím, pokud se následně prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

          2.13.   Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

          2.14.   Pokud je objednávka na firmu (uvedené IČ), objednávku nelze stornovat ani odmítnout převzetím.

           

          3.       Cena zboží a Platební podmínky

          3.1.       Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

          -          v hotovosti v provozovně prodávajícího;

          -          v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

          -          bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2900672696/2010 vedený u společnosti Fio banky a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);

          -          prostřednictvím splátkového prodeje využitím služeb společnosti Essox s.r.o.;

          Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

          3.2.       Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

          3.3.       Pokud kupující zvolí jako způsob úhrady bezhotovostní převod na účet prodávajícího, vystaví prodávající kupujícímu po obdržení objednávky zálohovou fakturu na plnou výši kupní ceny včetně příslušných poplatků a nákladů, kterou kupujícímu odešle v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

          3.4.       Po obdržení zálohové faktury kupující uhradí fakturovanou částku na účet prodávajícího ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře. Nebude-li fakturovaná částka dle této faktury připsána na účet prodávajícího ve lhůtě její splatnosti, má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit. Zboží bude připraveno k expedici teprve poté, co dojde k uhrazení zálohové faktury.

          3.5.       Veškeré poplatky a náklady spojené s převodem finančních prostředků hradí kupující. To neplatí v případech, kdy ke zrušení kupní smlouvu došlo kvůli okolnostem na straně prodávajícího nebo při vrácení finančních prostředků zpět kupujícímu spotřebiteli v důsledku jeho odstoupení od smlouvy.

          3.6.       V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

          3.7.       V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

          3.8.       Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny nebo její části ještě před odesláním zboží kupujícímu.Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

          3.9.       Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

          3.10.     Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována. 

           

          4.       Odstoupení od kupní smlouvy

          4.1.       Kupující spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

          4.1.1.     o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

          4.1.2.     o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele nebo pro jeho osobu

          4.1.3.     o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

          4.1.4.      o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

          4.1.5.      o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

          4.1.6.     o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

          4.1.7.     o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

          4.2.       U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

          4.3.       Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující spotřebitel využít Formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek.

          4.4.       Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, a nesmělo by jevit známky opotřebení či poškození. Pokud zboží není kompletní nebo nese známky používání či poškození, je možné vrácenou částku ponížit o částku nutnou pro uvedení zboží zpět do původního stavu. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. 

          4.5.       Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

          4.6.       Kupující by měl vrátit prodávajícímu zboží čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, které byly součástí koupě. V případě, že tyto podmínky nebudou kupujícím splněny, je prodávající oprávněn jednostranně započíst náklady vynaložené k uvedení zboží do původního stavu proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

          4.7.       Prodávající je oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím spotřebitelem již při vrácení zboží kupujícím spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím kupující spotřebitel bude souhlasit. Odstoupí-li kupující spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

          4.8.       Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

          4.9.       Prodávající (společnost N-N.CZ) umožňuje kupujícímu (firma - IČ v objednávce) vrátit zboží do 14 dnů. V případě, že kupující (firma - IČ v objednávce) bude chtít vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, pak mu nebude navráceno dopravné a automaticky mu bude strženo 30 % z ceny zboží.

          4.10.  Objednávku realizovanou kupujícím (firma – IČ v objednávce) lze stornovat za poplatek ve výši 30% z ceny objednávky, za vzniklé náklady naší společnosti.

          4.11.     Pokud se zákazník rozhodne vrátit zboží do 14 dnů, ze zákona připadá platba za dopravu odesílateli. 

          4.12.     Vrácení zboží do 30 dnů.

          4.12.1.  V našem internetovém obchodě Nakup-nabytek.cz nabízíme možnost vrátit zboží až do 30 dnů od zakoupení zboží bez udání důvodu. Vyhrazujeme si však právo zamítnout tento požadavek v případě, že nebude vrácený výrobek odpovídat stavu v době koupě (originální obal1), kompletní příslušenství a návody2), bez známek používání3), bez poškození4) a zboží nesmí být již smontováno a poté demontováno5)). Pokud tyto podmínky splníte, můžete do 30 dnů odstoupit od kupní smlouvy. Tato možnost se nevztahuje pro podnikatelskou činnost (v objednávce uvedeno IČO).

          4.12.2.  Ze zákona máte právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Podmínky odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě se řídí zákonnými ustanoveními Občanského zákoníku (§ 1829 a násl.), popřípadě obchodními podmínkami našeho internetového obchodu.

          4.12.3.  Zjistíte-li však až později, že vám zakoupený výrobek nevyhovuje, můžete ho vrátit ještě i v 15. - 30. den od jeho převzetí. Zboží však musí být nerozbalené1) a v originálním obale1) + nesmí být použité3).V případě, že zboží nebude splňovat výše uvedená doporučení, vystavujete se riziku, že vám budou účtovány náklady na uvedení výrobku do původního stavu. Peníze vám budou vráceny bez zbytečných odkladů na váš účet, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

          4.12.4   Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží kupujícím spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

          4.12.5.  Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

          4.12.6.  Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodejci doručeno nejpozději v poslední den 14/30 denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat.

          4.12.7.  K výrobku doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu (fakturu) a vyplněný formulář pro vrácení zboží (formulář). Přiložené dokumenty usnadní identifikaci výrobku a pomohou k rychlému vyřízení vašeho požadavku.

          4.12.8.  Výrobek doporučujeme řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě.

          4.12.9.  Zboží neposílejte na dobírku.

          4.13.     Podmínky pro vrácení zboží do 30 dnů.

          4.13.1.  1) Originální obal a nerozbalené – zboží musí být vráceno v obalu, v kterém bylo zákazníkovi zboží doručeno. Pokud zboží nebude obsahovat obal, v kterém bylo zboží doručeno, vyhrazujeme si právo naúčtovat zákazníkovi náklady (jedná se vždy o individuální případ) potřebné k uvedení zboží do původního stavu (nový obal, karton, výplň, výztuhy).

          4.13.2.  2) Kompletní příslušenství a návody – jedná se o veškerý spojovací materiál (šroubky, kování, montážní sada) a montážní návod, který byl součástí balení při doručení zboží. Pokud by tyto součásti nebyly dodány zpět se zbožím, vyhrazujeme si právo naúčtovat zákazníkovi náklady (jedná se vždy o individuální případ) potřebné k uvedení zboží do původního stavu.

          4.13.3.  3) Známky používání – zboží nesmí vykazovat známky používání a opotřebení (poškrábání zboží, strženy ochranné fólie z lesklých částí zboží). Pokud k nějakému opotřebení dojde, vyhrazujeme si právo naúčtovat zákazníkovi náklady (jedná se vždy o individuální případ) potřebné k uvedení zboží do původního stavu.

          4.13.4.  4) Bez poškození – zboží nesmí být poškozeno (přepravou, špatnou manipulací, špatném skladování atd.) Pokud bude zboží poškozeno, vyhrazujeme si právo naúčtovat zákazníkovi náklady (jedná se vždy o individuální případ) potřebné k uvedení zboží do původního stavu.

          4.13.5.  5) Montované a demontované zboží – zboží nelze vrátit v případě, že jej zákazník již smontoval a chce jej vrátit. Není možné zboží vrátit, pokud bylo smontováno a poté demontováno. Pokud by zákazník i přesto chtěl zboží vrátit, vyhrazujeme si právo naúčtovat zákazníkovi náklady (jedná se vždy o individuální případ) potřebné k uvedení zboží do původního stavu.

          4.13.6.  6) Možnost vrácení v 15. - 30. den od jeho převzetí se nemusí vztahovat na veškerý sortiment. Jedná se především o zboží, které je na objednávku nebo upraveno na přání zákazníka.

          4.13.7.  7) Prodávající si vyhrazuje právo na úpravu výše uvedených podmínek bez předchozího upozornění.

           

          5.       Přeprava a dodání zboží

          5.1.       Standardní doba doručení je 3 – 5 pracovních dní od potvrzení přijetí objednávky prodávajícím. Doba doručení se může lišit dle aktuální dostupnosti zboží na meziskladu. O případných prodlevách bude kupující vždy prodávajícím informován.

          V období od 1.11. do 31.1. následujícího roku je omezena výroba zboží s čímž se prodlouží i doba dodání zboží. V tomto období tak nelze garantovat termíny dodání především u zboží, které je na objednávku.

          5.2.       V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

          5.3.       Prodávající je podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, kupující přebírá zboží při dodání. Pokud kupující zboží nepřevezme, je prodávající oprávněn po něm vyžadovat náklady spojené s dodáním a balením zásilky. 

          5.3.1. Podle § 2159 odst. 1 občanského zákoníku má kupující povinnost převzít věc a to od okamžiku odeslání prodávajícím. Podle § 2913 je kupující, který se dopustil porušení smlouvy (v rozporu s obchodními podmínkami nepřevzal zboží), povinen prodávajícímu uhradit škodu vzniklou takovým porušením.

          5.4.       V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je prodávající oprávněn od kupujícího vyžadovat náhradu nákladů spojených s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

          5.5. Řidič přepravní společnosti pomáhá se složením zboží z automobilu před Vaším domem. 

          5.6.       Při převzetí zboží od přepravce je vhodné, aby kupující zkontroloval neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

          5.7.       Podepsáním dokladu o převzetí kupující spotřebitel stvrzuje, že zásilku obdržel nikoliv s mechanicky poškozeným obalem. Jestliže při následném otevření obalu kupující spotřebitel zjistí poškození zboží, je vhodné o tom bezodkladně informovat prodávajícího nebo přepravce. Za bezodkladné se považuje informování prodávajícího do 1 pracovního dne u zjevných vad a do 2 pracovních dnů u skrytých vad způsobených přepravou nebo informování přepravce do 2 pracovních dnů jak v případě zjevných tak skrytých vad způsobených přepravou. Nedodržení tohoto postupu se nijak nedotýká práva kupujícího spotřebitele uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady, nicméně prodávající může následně vyžadovat po spotřebiteli náhradu škody způsobenou neoznámením vady včas a tím nemožnosti uplatnit reklamaci u přepravce.

          5.8.       Jakmile se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem.

          5.9.      Pro případnou reklamaci nevyhazujte obal a zboží nekompletujte, dokud zásilku doma v klidu nezkontrolujete. Neporušený obal může sloužit jako důkaz pro reklamaci výrobní vady.

           

          6.       Práva z Vadného plnění

          6.1.       Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

          6.2.       Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 

          6.3.       Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

          6.4.       Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. 

          6.5.       Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

          6.6.       U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

          6.7.       Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. 

          6.8.       Kupující oznámuje vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.   

          6.9.       V lhůtě dle bodu 6.8. je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

          -                      odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

          -                      bezplatné odstranění vady opravou

          -                      přiměřenou slevu z kupní ceny

          -                      vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

          6.10.   Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 

          6.11.   U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 

          6.12.   Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 

          6.13.   Prodávající neodpovídá za vady, které vznikly v důsledku běžného opotřebení nebo v důsledku užívání zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání či v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití či z důvodů kdy byly na zboží kladeny neúměrné požadavky.

          6.13.1. Pokyny pro užívání a pečování sedací soupravy, pohovky, křesla, postele a veškerého čalouněné nábytku potažené kůži a ekokůži (koženky) je ke stažení zde.

          6.14.   Prodávající rovněž neodpovídá za vady způsobené nedovolenými nebo neodbornými zásahy do zboží, nebo které byly způsobenou vyšší mocí či jinou vnější okolností nemající původ v povaze zboží.

          6.15.  Poskytnutá záruka za jakost (práva z vad) kupujícímu podnikateli je 6 měsíců, pokud se strany nedohodly jinak.

          6.16.    Fotografie na stránkách jsou pouze ilustrativní a mají pouze informativní charakter. Odstín nemusí vždy 100% souhlasit s fotografiemi na stránkách, také i záleží a barevném nastavení monitoru každého zákazníka. Na většinu sortimentu je možné si vyžádat vzorník látek, případně odstín dřeva. Ohledně vzorníků se můžete dotazovat na naší infolince.

           

          7.       Vyřízení reklamace

          7.1.       Kupující uplatňuje reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku a podrobně popsat reklamované vady zboží.Reklamované zboží, pokud je třeba, zašle kupující prodávajícímu na kontaktní adresu určenou pro reklamace, dle kontaktních informací na webovém rozhraní obchodu. Reklamované zboží nelze prodávajícímu zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude přihlíženo.

          7.2.       Pro uplatnění záruky je zapotřebí předložit reklamované zboží a potvrzený doklad (fakturu) o koupi, nebo objednávku pro snazší identifikaci. Tento doklad slouží i jako záruční list. V případě koupě zboží osobním odběrem u prodávajícího obdrží kupující doklad (fakturu) se zakoupeným zbožím. V případě doručení zboží přepravní službou, je doklad (faktura) zaslán v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

          7.3.       Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho sídla. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

          7.4.       Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí. Po marném uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

          7.5.      O závěru prodávajícího o posouzení reklamace vyrozumí prodávající kupujícího spotřebitele ve lhůtě dle bodu 7.4, přičemž v téže lhůtě vyrozumí prodávající kupujícího spotřebitele o tom, kdy bude doručeno opravené (vyměněné) zboží nebo zboží v původním stavu, jestli reklamace nebude prodávajícím uznána. 

          7.6.      Pokud si kupující a kupující spotřebitel vybere doručení Českou poštou a po převzetí zásilky zjistí poškození, je nutné podat reklamaci do 2 pracovních dnů od doručení u České pošty. Pokud tak zákazník neučiní, nemusí být reklamace vyřešena vzhledem k tomu, že nemáme jako odesílatel možnost zásilku reklamovat přímo u České pošty (podmínky přepravy České pošty).

          7.7.      Kupující spotřebitel a kupující by měl reklamovat zboží v nesmontovaném stavu. Pokud bude již provedena montáž, má se za to, že k poškození došlo během neodborné manipulace při montáži. Pokud bude zboží reklamováno ve smontovaném stavu, reklamace nemusí být uznána z výše uvedeného důvodu.

          7.8.      Zboží zakoupené kupujícím (firma - uvedené IČ v objednávce) nepodléhá zákonné lhůtě 30 dní na vyřízení reklamace.

          7.9.     Reklamační lhůta začíná běžet následující kalendářní den od přijetí veškerých podkladů od zákazníka pro reklamaci (fotografie poškození z které je patrné, že zákazník reklamuje zakoupené zboží, nebo přijetí zboží fyzicky na náš sklad). Pokud tyto podklady nebudou doloženy, může se prodloužit doba na vyřízení reklamace do doby, než zákazník požadované podklady dodá. Po dodání podkladů bude zákazník informován o zahájení reklamace. 

          7.10.    Nábytek nabízený na e-shopu www.nakup-nabytek.cz je určen pouze pro domácí využití. Zboží lze využít do komerčních prostor, popřípadě zátěžových prostor, ale zákazník toto zboží zakupuje s vědomím, že reklamace nemusí být uznána z důvodu, že bylo zboží využíváno v komerčních nebo zátěžových prostorách.

           

          8.       Další práva a povinnosti smluvních stran

          8.1.       Kupující nabývá vlastnictví ke zboží až okamžikem zaplacení celé kupní ceny zboží.

          8.2.       Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

          8.3.       Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě zapsání v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 163938 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.nakup-nabytek.cz. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

          8.4.       Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

          8.5.      Zákazník souhlasí s tím, že mu faktura bude zaslána v elektronické podobě (e-mailem) v souladu s § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

           

          9.       Ochrana osobních údajů

          9.1.      Ochrana osobních se řídí přílohou k této smlouvě, která je nedílnou součástí této smlouvy Zásady ochrany osobních údajů.

          9.2.      Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání

           

          10.  Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

          10.1.   Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

          10.2.   Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

           

          11.  Doručování

          11.1.   Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající se odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě nebo vzájemnou dohodou stran stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.

          11.2.   Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

          11.3.   Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

           

          12.  Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

          12.1.   Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@nakup-nabytek.cz

          12.2.   Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

          12.3.   Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

          12.4.   U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.

          12.5.   Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

          12.6.   Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

          12.7.   Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.

          12.8.   V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

          12.9.   Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

           

           

          13.  Závěrečná ustanovení

          13.1.   Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

          13.2.   Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

          13.3.   Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

          13.4.   Přílohu obchodních podmínek tvoří Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

          13.5.   Kontaktní údaje prodávajícího:

          -      sídlo společnosti (tato adresa není určena pro zasílání zásilek a jakékoli korespondence) – Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 Strašnice,

          -      doručovací adresa (adresa určena pro zasílání zásilek a korespondence) – Za Zastávkou 373, Areál PM a.s., hala A19, 111 01 
          Praha 15 Dolní Měcholupy

          -      adresa elektronické pošty - info@nakup-nabytek.cz,

          -      infolinka: +420 230 234 556.

           

          V Praze dne 25.06.2018                                                                                 

           

                          N-N.CZ, s.r.o.