nakup
nabytek.cz
infolinka  +420 725 320 508

O nás

 

Jsme stabilní prosperující firma s rodinným charakterem, která je na trhu již od roku 2009. Od té doby se neustále rozrůstáme a rozšiřujeme svou nabídku produktů. Již dnes si můžete vybrat z našeho širokého sortimentu vše pro svůj dům a i zahradu. 

Svým přístupem se snažíme o co nejvyšší spokojenost zákazníka, který je u nás na prvním místě. Neustále se tak zdokonalujeme a snažíme se poskytovat zakazníkovi co nejvíce informací. Jednoznačně zde platí: Náš zákazník je náš pán. Chceme, aby se k nám zákazníci rádi vraceli a měli z nákupu u nás radost a ne starost. 

O Vaši spokojenost se snažíme starat nejen kvalitními službami, které poskytují naši pracovníci, ale i kvalitou výrobků. Proto si pečlivě vybíráme své dodavatele!

 

V současné době nabízíme přibližně 20 000 produktů a neustále toto číslo zvyšujeme.  Z toho více jak polovina je ihned k dodání a zbytek dodáváme co nejdříve. Zároveň zachováváme pro Vás nízké a velmi příznivé ceny. Díky tomu se k nám zákazníci rádi vracejí. 

 

 

Pokud máte nějaký návrh či připomínku, budeme rádi, pokud nám je sdělíte a do budoucna se budeme snažit tyto nedostatky odstranit nebo vylepšit.

Pokud potřebujete poradit či pomoci vybrat, neváhejte a kontaktujte nás!!!

 

Každý pracovní den nás můžete kontaktovat od 9:00 do 16:00 hodin na telefonu 725 320 508 nebo kdykoliv na e-mailu info@nakup-nabytek.cz. 

   

 

 

 

Nakup-nabytek.cz je držitelem ocenění Spolehlivá firma. Spolehlivá firma dává oceněním najevo, že stojí o své zákazníky, vyvíjí podnikatelskou činnost na území ČR, pravidelně aktualizuje svoje kontakty a prezentuje svoji činnost na Zivefirmy.cz.

 

Nakup-nabytek.cz je dále držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky. Toto prestižní ocenění jsme získali díky spokojenosti našich zákazníků. Recenze mohou psát pouze prověření zákazníci – tím dáváme jistotu pravdivosti. Hodnocení lze učinit pouze vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Tyto ocenění jsme získali díky dlouhodobé zkušenosti v oboru a projevené důvěře zákazníků.

 

 

Nakup-nabytek.cz se specializuje na prodej moderního nábytku za příznivé ceny. Pokud hledáte nábyteksedací soupravykuchyňské linkyobývací stěny, jídelní židle, jídelní stoly, dětský nábytek, šatní skříně s posuvnými dveřmi , ložnice, postele, komody a nově i designový nábytek, jste na správném místě a přejeme příjemný nákup.

 

 

 

Nakup-nabytek.cz chce vždy nabízet něco více než konkurence, a proto zde uvádíme několik důvodů, Proč nakupovat u nás:

 

 

1. Doprava nábytku po celé ČR ZDARMA. Dopravíme nábyteksedací soupravyobývací stěnyatd. zdarma po celé ČR při objednávce nad 5000,-Kč.

 

2. Nízké ceny nábytku. Snažíme se držet ceny na veškerý nábyteksedací soupravy,kuchyňské linky, jídelní stoly, jídelní židle, obývací stěny atd. v co nejnižší ceně a v co nejvyšší kvalitě.

 

3. Výnos a montáž nábytku. Pokud si zákazník přeje, naši vyškolení pracovníci nábyteksedací soupravyobývací stěny atd. vynesou až do bytu, nebo odborně smontují a umístí.

 

4. Nábytek na splátky. Odneste si nákup a peníze nechte na nás – ESSOX. Nabízíme různé varianty splátek.

 

5. Široký sortiment nábytku. Nabízíme velmi široký sortiment nábytku od prověřených výrobců. Přehledně uspořádaný sortiment lze vybírat abecedně, nebo dle zařazení v jednotlivých místnostech.

 

6. Krátké dodací lhůty. Nábytek je ve velkém množství skladem a dodáváme jej v rozmezí 3-5 dnů. Ostatní nábyteksedací soupravyobývací stěnyšatní skříně s posuvnými dveřmi na míru dodáváme v rozmezí 3-6 týdnů.

 

7. Odborný personál. Odborně proškolený personál je vám k dispozici na telefonu, nebo e-mailu a snaží se vyřešit veškeré dotazy k plné spokojenosti zákazníka.

 

8. Vzorník materiálů. Máme k dispozici vzorníky potahových materiálů pro sedací soupravy a ostatní nábytek. Rádi tyto vzorníky před nákupem zašleme.

 

9. Garance vrácení peněz. Nakup-nabytek.cz garantuje 14-denní ochranou lhůtu na vrácení peněz. Nákup nábytku na internetu bez rizika.

 

 

 

Nábytek a sedací soupravy zakoupené u nás Vám dopravíme po celé České republice Na stránkách www.nakup-nabytek.cz je nábyteksedací soupravyobývací stěnyšatní skříně s posuvnými dveřmi, jídelní židle, jídelní stoly nabízen za co nejpříznivější cenu a co nejpřehledněji.

Chcete-li kvalitní a cenově dostupný nábyteksedací soupravy nebo obývací stěny jste na správném místě. Hledáte-li pro Vás ten nejlepší nábyteksedací soupravyšatní skříně s posuvnými dveřmi, pak jedině u nás.

Najdete zde nábytek a sedací soupravy přesně dle Vašich představ. Pracovníci firmy sledují nejmodernější trendy, jezdí na mezinárodní výstavy a tak ví, jaký nábyteksedací soupravyobývací stěnyšatní skříně s posuvnými dveřmi, jídelní židle či jídelní stoly jsou trendy. Sedací soupravyobývací stěny, či jiný nábytekdopravíme, vyneseme a zajistíme případnou montáž.

 

 

 

 

Dopravu zboží zajišťujeme po celém území ČR dopravou obchodu, přepravní službou TopTrans nebo Českou poštou, a to dle charakteru a množství objednaného zboží.

V dopravě není zajištěn výnos zboží. Řidič pomáhá se složením za první uzamykatelné dveře.

V případě zaslání zboží přepravní službou TopTrans či Českou poštou Vám bude zaslán e-mail a sms s informací, že bylo zboží odesláno a kdy máte očekávat dovoz. V tomto případě Vás již dále bude kontaktovat přepravce.

V případě, že zboží vezeme dopravou obchodu, sdělíme Vám den a čas dovozu telefonicky, a to předem. Dohodnutý čas a datum doručení Vám bude následně potvrzen.

 

Cena dopravy

 

  Česká pošta TopTrans Večerní doručení
TopTrans
Sobotní doručení
TopTrans
Do 15 kg 99,- Kč 199,- Kč 570,- Kč 850,- Kč
15 - 30 kg 149,- Kč 249,- Kč 690,- Kč 1 020,- Kč
30 - 50 kg 199,- Kč 299,- Kč 820- Kč 1 150,- Kč
50 - 75 kg 299,- Kč 399,- Kč 950,- Kč 1 330,- Kč
75 - 100 kg 299,- Kč 499,- Kč 1 080,- Kč 1 490,- Kč
100 - 150 kg 299,- Kč 769,- Kč 1 330,- Kč 1 800,- Kč
150 - 200 kg 299,- Kč 969,- Kč 1 530,- Kč 2 050,- Kč
200 - 300 kg 299,- Kč 1 299,- Kč 1 870,- Kč 2 470,- Kč
300 - 400 kg 299,- Kč 1 599,- Kč 2 190,- Kč 2 840,- Kč

 

 

U OBJEDNÁVEK NAD 5 000,- KČ JE DOPRAVNÉ ČESKOU POŠTOU ZDARMA A TOPTRANSEM ZVÝHODNĚNÉ. 

 

  Česká pošta TopTrans
Do 15 kg ZDARMA 149,- Kč
15 - 30 kg ZDARMA 199,- Kč
30 - 50 kg ZDARMA 249,- Kč
50 - 75 kg ZDARMA 299,- Kč
75 - 100 kg ZDARMA 399,- Kč
100 - 150 kg ZDARMA 669,- Kč
150 - 200 kg ZDARMA 869,- Kč
200 - 300 kg ZDARMA 1 199,- Kč
300 - 400 kg ZDARMA 1 499,- Kč

 

U větších a těžších zásilek, které jsou náchylnější na poškození, doporučujeme přepravní službu TopTrans.

Další vhodná doprava pro velké zásilky je od České pošty jako balík nadrozměr. Tyto zásilky jsou velmi dobře balené a manipuluje se s nimi pomocí paletového vozíku. U této dopravy je velmi nízká pravděpodobnost poškození zboží během přepravy. Tato doprava je zpoplatněna 350 Kč.

 

 Pokud si zákazník vybere doručení Českou poštou a po převzetí zásilky zjistí poškození, je nutné podat reklamaci do 2 pracovních dnů od doručení u České pošty. Pokud tak zákazník neučiní, nemusí být reklamace vyřešena vzhledem k tomu, že nemáme jako odesílatel možnost zásilku reklamovat přímo u České pošty (podmínky přepravy České pošty).

VÝNOS ZBOŽÍ

V dopravě není zajištěn výnos zboží. Řidič pomáhá se složením za první uzamykatelné dveře. Výnos je možné si přikoupit.

Naše firma nabízí dva druhy výnosu a to Výnos zásilky s asistencí a Výnos zásilky bez asistence. 

 

DRUHY VÝNOSU CENA
S asistencí 500,- Kč
Bez asistence 2 000,- Kč

 

- Výnos zásilky s asistencí zahrnuje jednoho řidiče, který zboží doveze a vynese za aktivní asistence příjemce (1 ks s maximální hmotností 80 kg).

- Výnos zásilky bez asistence zahrnuje dva řidiče, kteří zboží přivezou a vynesou do bytu nebo domu bez toho, aby se příjemce musel aktivně zapojit. 

-Objednávkou výnosu může dojít v některých případech k prodloužení dodací lhůty.

 

Doručení Českou poštou - BN

- Zásilka posílána Českou poštou je umístěna na paletě jako Balík nadrozměr.

- Pokud Vám přijde do e-mailu informace, že zásilka byla odeslána, zboží přijde pravděpodobně následující pracovní den, nejpozději však do dvou pracovních dnů. O přesném čase doručení bude dopravce informovat v den doručení.

- Dopravce Vám za aktivní asistence složí zásilku. Pokud to charakter zásilky umožňuje, bude umístěna za první uzamykatelné dveře. V případě objednání služby Výnos bude umístěna na Vámi určené místo.

V případě, že zásilka jeví známky poškození, postupujte podle instrukcí, které jsou na stránce „Jak reklamovat“.

 Pokud si zákazník vybere doručení Českou poštou a po převzetí zásilky zjistí poškození, je nutné podat reklamaci do 2 pracovních dnů od doručení u České pošty. Pokud tak zákazník neučiní, nemusí být reklamace vyřešena vzhledem k tomu, že nemáme jako odesílatel možnost zásilku reklamovat přímo u České pošty (podmínky přepravy České pošty).

 

Doručení Českou poštou - DR

- Zásilka posílána Českou poštou má charakter Balíku do ruky.

Pokud Vám přijde do e-mailu informace, že zásilka byla odeslána, zboží přijde pravděpodobně následující pracovní den

V případě, že zásilka jeví známky poškození, postupujte podle instrukcí, které jsou na stránce „Jak reklamovat“.

 

Pokud si zákazník vybere doručení Českou poštou a po převzetí zásilky zjistí poškození, je nutné podat reklamaci do 2 pracovních dnů od doručení u České pošty. Pokud tak zákazník neučiní, nemusí být reklamace vyřešena vzhledem k tomu, že nemáme jako odesílatel možnost zásilku reklamovat přímo u České pošty (podmínky přepravy České pošty). 

 

Doručení přepravní službou TopTrans

- Zásilka posílána přepravní službou TopTrans má charakter Kusové zásilky.

- Pokud Vám přijde do e-mailu informace, že zásilka byla odeslána, zboží očekávejte následující pracovní den. V den doručení budete informování dopravcem o přesném čase.

- Dopravce Vám za aktivní asistence složí zásilku. Pokud to charakter zásilky umožňuje, bude umístěna za první uzamykatelné dveře. 

V případě, že zásilka jeví známky poškození, postupujte podle instrukcí, které jsou na stránce „Jak reklamovat“.

 

 

Dodací lhůty:

Na našich stránkách můžete ve výpisu zboží spatřit tyto dodací lhůty: 

SKLADEM - znamená, že zboží je fyzicky skladem na našem nebo centrálním skladu. V některých případech je možné zboží poslat přímo z centrálního skladu, ale v některých případech je nutné ho nejprve stáhnout do Prahy a následně poslat. Od toho se odvíjí různá dodací lhůta. 

DO TÝDNE - znamená nejkratší možnou dobu, za kterou jsme schopni naskladnit zboží.  Vše záleží na tom, kdy přijede závoz.

DO DVOU TÝDNŮ - znamená nejkratší možnou dobu, za kterou jsme schopni naskladnit zboží. 

DO MĚSÍCE - znamená nejkratší možnou dobu, za kterou jsme schopni naskladnit zboží. 

VÍCE JAK MĚSÍC - znamená nejkratší možnou dobu, za kterou jsme schopni naskladnit zboží. 

NA DOTAZ - zboží je vyprodáno. V detailu produktu se můžete dozvědět konkrétní datum naskladnění. Pokud tam tento datum není, není jisté kdy a zda vůbec se zboží naskladní.

 

 

 

U platby si můžete vybrat hned z několika možností:

 

              DRUH PLATBY CENA
              Bankovní převod - platba předem na náš účet 0,- Kč
              Dobírkou - platba při předání zboží 50,- Kč
              Splátkový prodej - Essox  0,- Kč
              Platba v hotovosti na pobočce 0,- Kč
              Online platba GoPay 0,- Kč

 

 

 

 

 

Montáž:

Naše firma poskytuje i službu montáže Vámi objednaného zboží. Stačí zaslat poptávku na e-mail info@nakup-nabytek.cz, je však potřeba počítat s tím, že se díky montáži může protáhnout dodací lhůta.

- Cena montáže se standardně pohybuje v rozmezí 20 - 30% celkové ceny objednávky. Dále je potřeba připočítat cenu dopravy montážníka, která se pohybuje 10,-Kč/km a je nutno počítat cestu i zpět

- Přesnou cenu Vám rádi sdělíme na emailu info@nakup-nabytek.cz

 

 

 

Essox - peníze jsou naše starost

Nakup-nabytek.cz - splátkový prodej

Financování spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského nebo podnikatelského úvěru od společnosti ESSOX s.r.o.
Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom velmi rychlý a nekomplikovaný.

Výhody úvěru:

  • Jednoduchost a rychlost uzavření úvěrové smlouvy přímo přes internet.
  • Velká variabilita úvěrových produktů, jejich popis najdete níže nebo přímo u zboží v online kalkulačce splátek ESSOX.
  • Ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem.
  • Možnost sjednání pojištění schopnosti splácet.

   Financovaná hodnota zboží nebo celého nákupu od 2 000,- Kč do 500 000,- Kč nebo dle omezení splátkového produktu.



A. Postup při nákupu na splátky v 5 krocích

- Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.

- V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.

- V dalším kroku budete vyzváni k přesměrování na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.

- Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne.  (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)

- E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.

Důležité upozornění – zboží objednané na splátky může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po provedení identifikace dopravcem na základě předložení průkazu totožnosti. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky ESSOX.

V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.

 

B.Kdo může o úvěr žádat:

- Fyzická osoba starší 18 let s trvalým zdrojem příjmů:

- zaměstnanec – zaměstnán pouze na hlavní pracovní poměr, nesmí být ve výpovědní lhůtě

- důchodce – invalidní nebo starobní

- mateřská / rodičovská dovolená

- fyzická osoba podnikatel (OSVČ) – musí podnikat minimálně 3 měsíce
 

- Právnická osoba (s.r.o., a.s., v.o.s, …..) – musí podnikat minimálně 1 rok, žádost může sepsat pouze statutární zástupce dle způsobu jednání uvedeném v OR a smlouvu podepsat, dle způsobu jednání uvedeném v OR

 

C. Potřebné doklady pro vyřízení úvěru

U úvěrů do 60 000,- Kč stačí jen 2 doklady totožnosti!

- platný Občanský průkaz

- druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list, průkazku zdravotní pojišťovny

 

U úvěru nad 60 000,- Kč potřebujete navíc:

- Zaměstnanec: originál potvrzení o příjmu - ne starší než 1 měsíc od odeslání online žádosti o úvěr (potvrzení stáhnete na www.essox.cz v sekci ke stažení)

- Důchodce: kopii výměru důchodu, poslední výpis z BÚ s vyčíslením důchodu nebo kopie poslední složenky (pokud je důchod vyplácen na poště)

- Žena/muž na mateřské dovolené: kopie oznámení o přiznání dávky podpory / rodičovského příspěvku

- OSVČ: kopie živnostenského listu, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání

- Právnické osoby: Kopie výpisu z OR (postačuje z www.justice.cz )kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání

D. Pojištění schopnosti splácet

Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme možnost výhodných balíčků pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr po dobu pojistné události hrazen nebo zcela doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás. Pojištění schopnosti splácet je možné sjednat pouze k úvěrovým smlouvám sepsaných na fyzické osoby.

varianta EXTRA:

- vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici

- pojištění pro případ ztráty zaměstnání pojištěného

- pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného

- pojištění pro případ plné invalidity pojištěného

- pojištění pro případ smrti pojištěného

 

varianta KLASIK:

- vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici

- pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného

- pojištění pro případ plné invalidity pojištěného

- pojištění pro případ smrti pojištěného

 

varianta SENIOR OPTION:

- vstupní věk 63 – 72 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici

- pojištění pro případ smrti pojištěného

 

E. Nabídka splátkových produktů

Vzorové výpočty lze provádět pomocí kalkulačky splátek umístěné na našem webu vždy u daného zboží.

Společnost XYZ vykonává zprostředkovatelskou činnost pro ESSOX s.r.o., poskytovatele finančních služeb.

Společnost ESSOX, dceřiná společnost Komerční banky, působí na trhu spotřebního financování již více než 20 let a patří mezi přední poskytovatele nebankovních služeb v České republice. www.essox.cz

 

 

 

Zboží dorazilo poškozené

 

Při přebírání zboží si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

ZÁSILKU, KTERÁ JEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÍ, NEPŘEBÍREJTE!!!

Pokud je zboží poškozeno i přesto, že obal byl neporušený, co nejdříve nás informujte na e-mailu info@nakup-nabytek.cz.

Jakmile se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem. Naši pracovníci se Vám ozvou nejpozději do 2 pracovních dnů, kdy Vám navrhnou způsob řešení.

 

 

Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

 

Co nejdříve nás kontaktujte na e-mail info@nakup-nabytek.cz.

My nastalou situaci co nejrychleji prověříme a zjistíme, kde se stala chyba a samozřejmě vše napravíme nebo navrhneme možné způsoby řešení problému. 

 

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka. 

 

 

 

 

Při reklamaci využijte reklamační formulář

1)      Vypište číslo faktury

2)      Vypište název produktu

3)      Vyberete typ reklamace "Reklamace"

4)      Popište závadu (poškození) v popisu k reklamaci

5)      Identifikujte poškozený díl podle návodu

6)      Přiložte fotografie s detaily poškození

7)      Vyplňte Vaše údaje

8)      Klikněte na založit reklamaci – doba odesílání reklamace se může lišit v závislosti na rychlosti Vašeho připojení k internetu a velikosti přiložených fotografií

 

Reklamační formulář lze také stáhnout a zaslat na email info@nakup-nabytek.cz. Fotografie přiložte k emailu.

 

Abyste nemuseli zasílat zboží na naši adresu, je možné zaslat fotografie poškození. Pokud budou doloženy dostatečné podklady pro to, abychom reklamaci mohli řádně posoudit, a reklamace následně bude uznána, veškeré náklady na dopravu hradíme my. Při uznané reklamaci vše zařídíme za Vás a postaráme se o všechny věci s tím spojené. Vy tak nemáte žádnou práci, pouze převezmete nové zboží. 

Na dárky k nákupu se reklamace nevztahuje.

 

Jak vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?

 

Zboží můžete vrátit v zákonné 14 denní zákonné lhůtě a to bez udání důvodu. Tato lhůta platí i pro osobní odběry. Nevztahuje se však na objednávky pro podnikatelskou činnost (na faktuře je uvedeno IČ). 

Pokud vracíte zboží, je potřeba ho pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození.

Pokud by při jeho přepravě k nám došlo poškození, jsme oprávněni vracenou částku ponížit adekvátně k nákladům, které budeme mít s tím, abychom zboží uvedli do původního stavu určenému k prodeji. 

Zboží nemusí mít originální obal.

 

Pokud se zákazník rozhodne vrátit zboží do 14 dnů, ze zákona připadá platba za dopravu odesílateli.

ZBOŽÍ BY MĚLO BÝT VE STAVU, VE KTERÉM BYLO DORUČENO. Tedy nemělo by jevit známky použití. Pokud nebude, jsme oprávněni vracenou částku ponížit adekvátně k nákladům, které budeme mít s tím, abychom zboží uvedli do původního stavu určenému k prodeji. 

 

14 denní lhůta začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Počítány jsou kalendářní dny, nikoli dny pracovní. Rozhodující den je ten, kdy přijde oznámení o odstoupení od smlouvy. 

Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy, využijte Formulář pro odstoupení. Ten zašlete na email info@nakup-nabytek.cz.

 

 

  

 

 

 

obchodní společnosti

N-N.CZ, s.r.o.

se sídlem Praha 10 – Strašnice, Pelyňková 1216/3, PSČ 100 00

IČ: 24657808

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 163938

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.nakup-nabytek.cz/

provozovna: Za Zastávkou 373, Areál PM a.s., hala A19, 109 00 Praha 15 - Dolní Měcholupy

 

 

VYMEZENÍ POJMŮ

 

Kupující = spotřebitel nebo podnikatel. 


Kupující spotřebitel (či pouze spotřebitel) = osoba, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti (na rozdíl od prodávajícího), ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. 

Kupující (který není spotřebitelem) = podnikatel. Za něj se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. 

 

1.       Úvodní ustanovení

1.1.       Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti N-N.CZ, s.r.o., se sídlem Praha 10 – Strašnice, Pelyňková 1216/3, PSČ 100 00, identifikační číslo: 24657808, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 163938, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://www.nakup-nabytek.cz/ (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.       Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě či objednávce (dále jen také jako „kupní smlouva“). Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.3.       Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.4.       Prodávající je plátcem DPH.

1.5.       Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

2.       Uzavření kupní smlouvy

2.1.       Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

2.2.       Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Cena zboží je uvedena jako koncová, včetně daně z přidané hodnoty, avšak bez dalších poplatků. V rámci dokončení objednávky a před jejím odeslání prodávajícímu bude vždy kupujícímu zobrazena a uvedena cena i po přičtení těchto dalších poplatků (např. náklady za dodání a dopravu). Ceny zboží a další informace vztahující se ke zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

2.3.       Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

2.4.       Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

2.4.1.     objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

2.4.2.     způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

2.4.3.     informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

2.5.       Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.6.       Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

2.7.       Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Toto potvrzení je pouze informačním vyrozuměním kupujícího o doručení jeho objednávky a nelze jej považovat za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy.

2.8.       Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

2.9.       Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost 10 dnů.

2.10.   Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem vyrozumění kupujícího, že jím objednané zboží je připraveno k odeslání kupujícímu, jež je prodávajícím zasláno elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

2.11.   Doručená objednávka kupujícího se považuje za nepřijatou a odmítnou, jestliže:

        -              prodávající vyrozumí kupujícího, že objednané zboží nelze dodat;

        -              prodávající nepotvrdí kupujícímu přijetí objednávky ve lhůtě dle bodu 2.9.

        -              objednané zboží je možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky               tohoto zboží (např. je možnost dodat v jiné ceně, kvalitě či provedení), je prodávající                    oprávněn vyrozumět kupujícího o této skutečnosti a požádat ho o vyjádření, zda má                             zájem o dodání zboží za takto změněných podmínek.

2.12.   Pokud kupující vyrozumí prodávajícího ve lhůtě 2 dnů od přijetí pozměněné nabídky dle bodu 2.11, že má o tuto nabídku zájem, považuje se takové vyrozumění za objednávku kupujícího a postupuje se shodně jako v případě nové objednávky. Marné uplynutí lhůty dle tohoto bodu se považuje za zrušení objednávky s kupujícím, pokud se následně prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

2.13.   Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

2.14.   Pokud je objednávka na firmu (uvedené IČ), objednávku nelze stornovat ani odmítnout převzetím.

 

3.       Cena zboží a Platební podmínky

3.1.       Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

-          v hotovosti v provozovně prodávajícího;

-          v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

-          bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2900672696/2010 vedený u společnosti Fio banky a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);

-          prostřednictvím splátkového prodeje využitím služeb společnosti Essox s.r.o.;

3.2.       Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3.3.       Pokud kupující zvolí jako způsob úhrady bezhotovostní převod na účet prodávajícího, vystaví prodávající kupujícímu po obdržení objednávky zálohovou fakturu na plnou výši kupní ceny včetně příslušných poplatků a nákladů, kterou kupujícímu odešle v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

3.4.       Po obdržení zálohové faktury kupující uhradí fakturovanou částku na účet prodávajícího ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře. Nebude-li fakturovaná částka dle této faktury připsána na účet prodávajícího ve lhůtě její splatnosti, má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit. Zboží bude připraveno k expedici teprve poté, co dojde k uhrazení zálohové faktury.

3.5.       Veškeré poplatky a náklady spojené s převodem finančních prostředků hradí kupující. To neplatí v případech, kdy ke zrušení kupní smlouvu došlo kvůli okolnostem na straně prodávajícího nebo při vrácení finančních prostředků zpět kupujícímu spotřebiteli v důsledku jeho odstoupení od smlouvy.

3.6.       V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

3.7.       V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

3.8.       Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny nebo její části ještě před odesláním zboží kupujícímu.Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

3.9.       Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

3.10.     Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedoje k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována. 

 

4.       Odstoupení od kupní smlouvy

4.1.       Kupující spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

4.1.1.     o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

4.1.2.     o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele nebo pro jeho osobu

4.1.3.     o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

4.1.4.      o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

4.1.5.      o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

4.1.6.     o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

4.1.7.     o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

4.2.       U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

4.3.       Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující spotřebitel využít Formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek.

4.4.       Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, a nesmělo by jevit známky opotřebení či poškození. Pokud zboží není kompletní nebo nese známky používání či poškození, je možné vrácenou částku ponížit o částku nutnou pro uvedení zboží zpět do původního stavu. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. 

4.5.       Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.6.       Kupující by měl vrátit prodávajícímu zboží čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, které byly součástí koupě. V případě, že tyto podmínky nebudou kupujícím splněny, je prodávající oprávněn jednostranně započíst náklady vynaložené k uvedení zboží do původního stavu proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.7.       Prodávající je oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím spotřebitelem již při vrácení zboží kupujícím spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím kupující spotřebitel bude souhlasit. Odstoupí-li kupující spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

4.8.       Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

4.9.       Zboží objednané kupujícím (firma - IČ v objednávce) nelze vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě.

4.10.     Pokud se zákazník rozhodne vrátit zboží do 14 dnů, ze zákona připadá platba za dopravu odesílateli. 

 

5.       Přeprava a dodání zboží

5.1.       Standardní doba doručení je 3 – 5 pracovních dní od potvrzení přijetí objednávky prodávajícím. Doba doručení se může lišit dle aktuální dostupnosti zboží na meziskladu. O případných prodlevách bude kupující vždy prodávajícím informován.

V období od 1.11. do 31.1. následujícího roku je omezena výroba zboží s čímž se prodlouží i doba dodání zboží. V tomto období tak nelze garantovat termíny dodání především u zboží, které je na objednávku.

5.2.       V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.3.       Prodávající je podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, kupující přebírá zboží při dodání. Pokud kupující zboží nepřevezme, je prodávající oprávněn po něm vyžadovat náklady spojené s dodáním a balením zásilky. 

5.4.       V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je prodávající oprávněn od kupujícího vyžadovat náhradu nákladů spojených s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.5.       Při převzetí zboží od přepravce je vhodné, aby kupující zkontroloval neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

5.6.       Podepsáním dokladu o převzetí kupující spotřebitel stvrzuje, že zásilku obdržel nikoliv s mechanicky poškozeným obalem. Jestliže při následném otevření obalu kupující spotřebitel zjistí poškození zboží, je vhodné o tom bezodkladně informovat prodávajícího nebo přepravce. Za bezodkladné se považuje informování prodávajícího do 1 pracovního dne u zjevných vad a do 2 pracovních dnů u skrytých vad způsobených přepravou nebo informování přepravce do 2 pracovních dnů jak v případě zjevných tak skrytých vad způsobených přepravou. Nedodržení tohoto postupu se nijak nedotýká práva kupujícího spotřebitele uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady, nicméně prodávající může následně vyžadovat po spotřebiteli náhradu škody způsobenou neoznámením vady včas a tím nemožnosti uplatnit reklamaci u přepravce.

5.7.       Jakmile se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem.

 

6.       Práva z Vadného plnění

6.1.       Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

6.2.       Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 

6.3.       Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

6.4.       Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. 

6.5.       Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

6.6.       U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

6.7.       Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. 

6.8.       Kupující oznámuje vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.   

6.9.       V lhůtě dle bodu 6.8. je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

-                      odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

-                      bezplatné odstranění vady opravou

-                      přiměřenou slevu z kupní ceny

-                      vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

6.10.   Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 

6.11.   U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 

6.12.   Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 

6.13.   Prodávající neodpovídá za vady, které vznikly v důsledku běžného opotřebení nebo v důsledku užívání zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání či v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití či z důvodů kdy byly na zboží kladeny neúměrné požadavky.

6.14.   Prodávající rovněž neodpovídá za vady způsobené nedovolenými nebo neodbornými zásahy do zboží, nebo které byly způsobenou vyšší mocí či jinou vnější okolností nemající původ v povaze zboží.

6.15.   Poskytnutá záruka kupujícímu podnikateli je 6 měsíců, pokud se strany nedohodly jinak.

 

7.       Vyřízení reklamace

7.1.       Kupující uplatňuje reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku a podrobně popsat reklamované vady zboží.Reklamované zboží, pokud je třeba, zašle kupující prodávajícímu na kontaktní adresu určenou pro reklamace, dle kontaktních informací na webovém rozhraní obchodu. Reklamované zboží nelze prodávajícímu zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude přihlíženo.

7.2.       Pro uplatnění záruky je zapotřebí předložit reklamované zboží a potvrzený doklad (fakturu) o koupi, nebo objednávku pro snazší identifikaci. Tento doklad slouží i jako záruční list. V případě koupě zboží osobním odběrem u prodávajícího obdrží kupující doklad (fakturu) se zakoupeným zbožím. V případě doručení zboží přepravní službou, je doklad (faktura) zaslán v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

7.3.       Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho sídla. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.4.       Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí. Po marném uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

7.5.      O závěru prodávajícího o posouzení reklamace vyrozumí prodávající kupujícího spotřebitele ve lhůtě dle bodu 7.4, přičemž v téže lhůtě vyrozumí prodávající kupujícího spotřebitele o tom, kdy bude doručeno opravené (vyměněné) zboží nebo zboží v původním stavu, jestli reklamace nebude prodávajícím uznána. 

7.6.      Pokud si kupující a kupující spotřebitel vybere doručení Českou poštou a po převzetí zásilky zjistí poškození, je nutné podat reklamaci do 2 pracovních dnů od doručení u České pošty. Pokud tak zákazník neučiní, nemusí být reklamace vyřešena vzhledem k tomu, že nemáme jako odesílatel možnost zásilku reklamovat přímo u České pošty (podmínky přepravy České pošty).

7.7.      Kupující spotřebitel a kupující by měl reklamovat zboží v nesmontovaném stavu. Pokud bude již provedena montáž, má se za to, že k poškození došlo během neodborné manipulace při montáži. Pokud bude zboží reklamováno ve smontovaném stavu, reklamace nemusí být uznána z výše uvedeného důvodu.

7.8.      Zboží zakoupené kupujícím (firma - uvedené IČ v objednávce) nepodléhá zákonné lhůtě 30 dní na vyřízení reklamace.

 

8.       Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1.       Kupující nabývá vlastnictví ke zboží až okamžikem zaplacení celé kupní ceny zboží.

8.2.       Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3.       Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě zapsání v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 163938 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.nakup-nabytek.cz. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.4.       Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

9.       Ochrana osobních údajů

9.1.       Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2.       Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3.       Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4.       Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5.       Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6.       Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7.       Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné, a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8.       V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1.     požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2.     požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9.       Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

10.  Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1.   Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

10.2.   Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

11.  Doručování

11.1.   Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající se odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě nebo vzájemnou dohodou stran stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.

11.2.   Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

11.3.   Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

 

12.  Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

12.1.   Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@nakup-nabytek.cz

12.2.   Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

12.3.   Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

12.4.   U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.

12.5.   Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

12.6.   Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

12.7.   Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.

12.8.   V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

12.9.   Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

 

13.  Závěrečná ustanovení

13.1.   Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.2.   Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

13.3.   Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

13.4.   Přílohu obchodních podmínek tvoří Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

13.5.   Kontaktní údaje prodávajícího:

-      adresa pro doručování – Pelyňková 1216/3, 100 00 Praha 10 - Strašnice,

-      adresa elektronické pošty - info@nakup-nabytek.cz,

-      telefon +420 725 320 508.

 

V Praze dne 1.1.2014                                                                                 

 

                N-N.CZ, s.r.o.

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz