Reklamace

 

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

 

Při reklamaci použijte číslo objednávky z e-shopu Nakup-Nabytek.cz. Usnadníme si tak vzájemnou komunikaci a snadněji identifikujeme nastalý problém.

Zjistíte-li jakoukoliv závadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží nebo sestavování. 

Pokud je zboží nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu.

Zakoupené zboží k nám nemusíte posílat nebo vozit. Ve většině případů nám postačí jednoduchý popis závady a několik identifikačních prvků níže popsaných.

Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního formuláře níže. Stačí zadat číslo objednávky a e-mail, který je vyplněný v objednávce a poté postupovat dle instrukcí formuláře.

 

 

CO POTŘEBUJEME PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE:

  1. Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
  2. Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
  3. Detailní foto poškození
  4. Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
  5. Popis závady
  6. Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)

V případě, že se nejedná o poškození, ale jedná se o nedodané součástky (díly), stačí se řídit body 4. a 5.

 

NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, prosím NEPŘEBÍREJTE!

Pokud se zásilku rozhodnete převzít, nemusíte se obávat pozdější reklamace, sepište jen s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).

Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Vše uvést v reklamačním formuláři.

 

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.

Pro snadnější podání reklamace využijte reklamačního formuláře uvedeného výše na stránce.

 

KONTAKT REKLAMACE

E-mail: reklamace@nakup-nabytek.cz

Telefon: +420 606 096 616

 

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka. 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení