Reklamace

 

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

 

Při reklamaci použijte číslo objednávky z e-shopu Nakup-Nabytek.cz. Usnadníme si tak vzájemnou komunikaci a snadněji identifikujeme nastalý problém.

Zjistíte-li jakoukoliv závadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží nebo sestavování. 

Pokud je zboží nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu.

Zakoupené zboží k nám nemusíte posílat nebo vozit. Ve většině případů nám postačí jednoduchý popis závady a několik identifikačních prvků níže popsaných.

Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního formuláře. Stačí zadat váš e-mail a formulář přijde do uvedené e-mailové schránky.

 

 

 

 

CO POTŘEBUJEME PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE:

  1. Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
  2. Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
  3. Detailní foto poškození
  4. Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
  5. Popis závady
  6. Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)

V případě, že se nejedná o poškození, ale jedná se o nedodané součástky (díly), stačí se řídit body 4. a 5.

 

NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, prosím NEPŘEBÍREJTE!

Zásilku se rozhodnete převzít, nemusíte se obávat pozdější reklamace, sepište jen s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).

Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Vše uvést v reklamačním formuláři.

 

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.

Pro snadnější podání reklamace využijte reklamačního formuláře. Stačí zadat váš e-mail a formulář přijde do uvedené e-mailové schránky.

 

KONTAKT REKLAMACE

E-mail: reklamace@nakup-nabytek.cz

Telefon: +420 730 132 934

 

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka.